Cum sa faci clientii sa revina in hotelul tau

Home/blog, Lenjerii Hotel/Cum sa faci clientii sa revina in hotelul tau

Cum sa faci clientii sa revina in hotelul tau

Serviciile pe care le oferi ar trebui sa depaseasca limita standard de a oferi un acoperis si masa. Oaspetii isi doresc sa nu simta diferenta faptului ca sunt plecati de acasa. Vor merge pe recomandari, vor alege in functie de zona lor de interes, un hotel ce este amplasat strategic.
Uneori oaspetii ajung si din intamplare intr-o unitate hoteliera si spre norocul lor au parte de servicii de calitate si conforme cu numarul de stele. Vor reveni asadar cu drag, in acelasi loc, de fiecare data cand au ocazia.
Aparte de unele aspecte ce pot fi subiectiv interpretate, este vorba si despre cum se straduiesc hotelierii sa ofere servicii de exceptie. Iata si cateva sugestii in acest sens.

Ce isi doresc de fapt oaspetii
Nu, nu va fi ca acasa, ci preferabil chiar mai bine. Nu se va face rabat niciodata de confortul absolut. De aceea hotelierii trebuie sa tina cont mereu ca nu este vorba doar de o amenajare interesanta, ci si de modul in care fiecare camera creeaza un ambient placut, mediu primitor si confortabil. Testul de trecut este cel al patului moale, placut, in cearsafurile caruia oaspetele nu simte nevoia de mai multa caldura sau racoare, pentru ca este perfect.
Nu doar patul in sine, cat este de generos, tipul de saltea sau sistemul de climatizare si incalzire din camera conteaza. Lenjeria de pat este cea care face diferenta. De aceea, Brodank importa materia prima din 7 tari, folosind asadar la productia de lenjerii hotel materiale de inalta calitate. Conteaza de asemenea gramajul, despre care am detaliat si in cadrul paginii noastre.
Vezi aici de ce este important acest aspect.

Oaspetii isi doresc sa aiba control si mai ales variante dintre care sa aleaga, confort de asemenea dupa reguli dictate de ei
Este important ca o unitate hoteliera sa ofere flexibilitate, pentru ca altfel ar ingradi si incarca poate programul oaspetilor. Fie ca vorbim de posibilitatea de a le oferi oaspetilor conditii flexibile – la check in si out, fie ca vorbim despre cerinte anume de a se suplimenta cosmeticele, de a schimba pe loc lenjeria, halatele sau prosoapele, oaspetii vor aprecia orice ajutor de acest gen.
In mod special pentru familii cu copii pot exista astfel de cereri si nevoia de a gasi o cale mai prietenoasa fata de care sa se raporteze. Aici depinde si de fluxul de clienti, gradul de ocupare al hotelului si multe alte aspecte. Dar cert este ca atunci cand doresti sa te adresezi publicului tau cu servicii profi, vei face tot ce e posibil sa-i multumesti pe toti, cu varietatea lor de cereri.
Pentru ca scopul este de a deveni mai buni, ar fi bine de implementat un sistem de feedback, prin intermediul caruia hotelierii sa afle care le sunt minusurile, ce trebuie sa imbunatateasca. Acest lucru ajuta si la fidelizarea oaspetilor.
Cat de mult este prea mult? In cazul clientilor fideli, hotelierii, personalul pot anticipa anumite comportamente, preferinte si preintampina deci anumite cerinte. Oaspetele se simte magulit si deci situatia este win-win, unii pentru vigilenta, altii pentru ca se simt foarte bine acolo unde sunt cazati.
Desigur ca nu se va putea servi ceea ce excede serviciilor hotelului. Degeaba cere un oaspete prosoape noi, daca unitatea in cauza este dotata doar cu cele de slaba calitate care nu absorb apa foarte bine.
Recomandam: prosoape in set, toate groase, moi si pufoase. Investitia facuta o data este rentabila si pe termen lung. Oaspetii apreciaza in primul rand odihna de care au parte intr-un hotel, cat si confortul la ritualul zilnic.
Cum faci oaspetii sa revina in hotelul tau? Le oferi motive pentru asta si anume servicii excelente, personal atent la nevoile si cerintele oaspetilor, un loc placut si amenajat cu bun gust, dar nu este de minimalizat nicidecum completarea din camera de hotel – lenjerie de calitate, prosoape pe masura.

By | 2019-10-07T06:36:44+00:00 octombrie 7th, 2019|blog, Lenjerii Hotel|Comentariile sunt închise pentru Cum sa faci clientii sa revina in hotelul tau

About the Author:

0742 33.33.22