Cum recunosti un hotel cu servicii excelente

Home/Lenjerii Hotel/Cum recunosti un hotel cu servicii excelente

Cum recunosti un hotel cu servicii excelente

Undeva la granita intre confort si toleranta, turistii pot sa treaca cu vederea anumite nemultumiri, dar nu vor putea ignora efectele unei nopti nedormite. Cand nu au parte de un somn odihnitor asa cum este de asteptat, raman cu o amintire neplacuta a acelui loc.
Desigur ca in toata aceasta poveste lenjeria de pat joaca un rol extrem de important.

In prima faza, lenjeria are un impact vizual si impresioneaza ca aspect, pentru ca imediat dupa, la utilizare, sa isi dovedeasca caracteristicile de calitate. Asadar a devenit oarecum un reper standard pentru orice hotel ca in camere sa dispuna de lenjerii albe, imaculate, pernele sa fie perfect aliniate, iar finetea lenjeriei sa invite practic la odihna.

Iata deci cum pot fi recunoscute serviciile excelente ale unui hotel, printre altele:

La 4 sau 5 stele, schimbarea lenjeriei trebuie sa fie o data la maximum 2 zile
Asta nu se intampla la cererea turistului, ci pentru ca acesta este pachetul de servicii aferent unei unitati de cazare cu o astfel de clasificare. Putini stiu ca un hotel de 3 stele are rang de confort, cel de 2 stele este standard, cel de 4 stele este prima clasa, iar cel de 5 stele este de lux.
Desigur ca nu numai despre asta este vorba, ci si despre calitatea superioara a materialelor. In cazul unui hotel respectabil, lenjeria este din bumbac egiptean, poate chiar din matase.

Lenjeria alba
Atunci cand vezi o lenjerie alba ai mai multa incredere ca standardele de curatenie sunt inalte. Se poate observa chiar si cea mai mica pata asadar albul tradeaza instant cata preocupare exista la acest capitol. Un hotel cu servicii excelente nu se dezice de aceasta regula generala. Albul imaculat induce si o stare de bine, de relaxare, propice pentru un somn odihnitor. Asta spun studiile.

Contrar faptului ca o camera de hotel trebuie sa atraga si vizual ne-am fi asteptat ca modelele sa fie parte dintr-o oarecare strategie de a impresiona, albul simplu functioneaza mai bine. Ceva mai colorate vor fi cel mai probabil alte tesaturi, pernele de decor, perdelele etc.
Desigur, nu putem spune ca numai de indata ce albul imbraca un pat va insemna ca este vorba de un set de lenjerie de calitate. Este vorba de cum se simte si cum se comporta in timp. O lenjerie care zgarie pielea, deloc moale si fina este fie intretinuta precar, sunt folosite produse prea agresive, fie chiar nu este material de calitate. Nu trebuie sa prezinte defecte, nici macar scamosare.

Mobilier si alte dotari ale camerelor
La 4 sau 5 stele ar trebui sa existe la dispozitia oaspetilor si set de papuci si halate de baie. Acestea sunt de asemenea albe, daca este vorba de o unitate de cazare cu pretentii atunci acestea poarta si imprimarea specifica, logo-ul discret pozitionat, poate la fel ca si in cazul setului de prosoape.
De asemenea, conteaza ca patul sa fie unul solid, cu o saltea care sa va convina. Desi nu multi sunt cei care chiar se uita la componenta unei lenjerii de pat de hotel, va conta ca salteaua sa fie protejata, iar cearsaful sa nu fie plasat direct pe saltea.

Anul constructiei este poate si el relevant sau lista de colaboratori. Luxul promis trebuie sa fie asadar demonstrat prin toate serviciile puse la dispozitie. In mod special, ceea ce orice oaspete foloseste in camera de hotel si anume lenjeria si prosoapele sunt poate cele mai relevante aspecte despre cat de calitative sunt serviciile unei unitati de cazare.

Alte servicii
Despre room service, mini bar, despre amplasare, mancare si alte facilitati, un hotel isi expune oferta cu un lung sir de aspecte promise. Desigur ca si acestea sunt relevante, dar inainte de a rezerva poate ca ar trebui sa cereti si preferinte legate de stilul de somn – o camera cu un pat ce are saltea dura sau moale, cu perne multe, anumite dimensiuni sau alte pretentii de genul. Abia aici va dati seama cu adevarat cata atentie acorda acestia acestor aspecte sau daca merg pe principiul simplu al necesitatii de a dota camera cu strict necesar si doar ce este standard

By | 2019-08-01T13:41:01+00:00 august 1st, 2019|Lenjerii Hotel|Comentariile sunt închise pentru Cum recunosti un hotel cu servicii excelente

About the Author:

0742 33.33.22